marți, 24 aprilie 2018

Books photo shoot: ''Universul pe umerii tăi'' de Jennifer Niven





’’Atâta vreme cât trăiești, întotdeauna te așteaptă ceva. Și chiar dacă e ceva rău, iar tu știi că e rău, ce poți face? Nu te poți opri din trăit.’’ (Truman Capote)






'' ... ai făcut mii de pași pe zi. Fiecare dintre ei te-a îndreptat către momentul ăsta. ''


'' În asta constă frumusețea lumii. În clipa de față, băiatul de colo ori cel de dincolo nu înseamnă nimic pentru mine, dar în curând o să ne cunoaștem și o să schimbăm lumea, pe a lui și pe a mea. ''


'' -Mișcă, umflato! îmi spune cineva.
Simt pișcătura cuvântului, ca pe o împunsîtiră făcută cu acul... ''


'' -Tu chiar i-ai tras un pumn?
-Drept în gură.
Izbucnește în râs. ''





'' Așa e pierderea, te lovește din senin. Poți să fii în mașină sau la ore, sau la film, răzând și distrându-te, când, dintr-odată, parcă cineva bagă o mână direct în rană și o strânge cu toată puterea. ''


'' Îmi desfac cutia de suc și închid ochii. Soarele e plăcut. Îmbată-te cu el, brav soldat! Îmi zic eu. Cât mai poți.''



'' Poate că o să rămânem aici. Chiar aici, în cercul ăsta strâmt, unde suntem în siguranță. Poate că o să stăm doar aici, așa, în siguranță, pentru totdeauna. ''


'' Două ore mai târziu, când mă întorc la mașină, Land Rover-ul încă miroase a ea. A soare. ''


'' ...întotdeauna e vorba despre față.
Doar despre față.
Pentru că fața e o hartă a vieții. ''





'' Dar ea nu mă poate opri să dansez. Nimeni n-o să-mi spună să nu mai dansez. Nici ție n-ar trebui să-ți spună cineva ce poți sau nu poți să faci. Nici măcar tu. ''


'' Ajungem în dreptul unui indicator: AMOS...8KM. Jack zice:
-Am putea să mergem mai departe.
-Spre apus?
-De ce nu? ''


'' ...dacă stai să te gândești, o parte atât de mare din viață e în afara controlului nostru, mă hotărăsc să preiau controlul într-o privință. ''


'' Oare îl plac pe Jack Masselin? Adică chiar îl plac? ''

  



'' Să-i ia naiba pe toți! îmi spun eu, gândindu-mă la oamenii care se holbează. ''


'' E Ok să fii om. Tuturor ne e frică. Toți suferim. ''


'' ...oricât de înfricoșător ar fi să-ți urmezi visurile, e și mai înfricoșător să n-o faci. ''


'' Prea mulți oameni din lumea asta cred că nu sunt în stare decât de puțin. Nu și tu... ''







'' Nu se poate să te simți mereu bine. Nimeni nu se simte mereu bine. ''


'' Știu. Pricep. E ușor să le oferi tuturor ceea ce-și doresc. Ceea ce e de așteptat. Dar când faci asta, problema e că nu mai vezi unde începi tu cu adevărat și unde se termină falsul tu, cel care încearcă să fie de toate pentru toți. ''


'' -Chair nu ești un tip rău, Jack Masselin. Dar nu sunt sigură că tu o știi încă. ''


'' Nu este vorba despre a merge mai departe, Libbs. E vorba despre a schimba ceva. Atât. O altă viață. O altă lume. Alte reguli. Nu lăsăm niciodată în urmă vechea noastră lume. Doar creăm una nouă. ''



'' Tocmai de aceea, uneori trebuie să lași jos o parte din povară. N-o poți căra după tine la nesfârșit. ''


'' Se ridică aproape toate mâinile. Ele sunt atașate de niște brațe, care la rândul lor sunt atașate de niște trunchiuri, care sunt atașate de niște gâturi, care sunt atașate de niște fețe, care înoată către mine, străine și de nerecunoscut. E ca și cum, în fiecare zi, ai lua parte la un bal mascat, în care tu ești singurul fără costum și totuși lumea se așteaptă să-i recunoști pe toți. ''



 



detalii legate de autoare și cărțile ei AICI

recenzia cărții AICI

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu