duminică, 26 februarie 2017

My Life in Books Tag






Primul meu tag!A fost distractiv să mă plimb prin faţa rafturilor bibliotecii şi să văd ce cărţi am nimerit sau am ajuns să aleg, în funcţie de cerinţe.





1. Găsește câte o carte care să înceapă cu fiecare dintre inițialele tale.


M – Marele Gatsby de F.S.Fitzgerald

Mădălina– Memoriile unei gheişe de Arthur Golden

Dumitra - Doamna de la Miezul Nopţii de Cassandra Clare




2. Numără-ți vârsta în funcție de cărțile din biblioteca ta. Ce carte ți-a ieșit?




O zi – David Nicholls

Mă gândeam să trişez, dar am renunţat la idee când am văzut că a ieşit cartea asta la numărătoare. Volumul meu e puţin cam ponosit, una dintre puţinele cărţi mai neglijate din biblioteca mea. Apropo, merită văzut şi filmul făcut după cartea asta.


3. Alege o carte în care acțiunea ia loc în orașul/țara ta.




Lorelei de Ionel Teodoreanu – una dintre cele mai bune cărţi scrise de un autor român. Aş fi vrut să studiem asta mai în detaliu, decât lecturi de genul Ion. Offf!


4. Alege o carte care reprezintă o destinație unde ai adora să mergi.







New York – ul Cassandrei Clare (Oraşul Oaselor)... sau Japonia (Memoriile unei gheişe)

Japonia îmi place încă din generală, iar NY este o destinaţie favorită mai nouă. Visez şi sper că o să ajung pe aici într-o zi ... Şi în Anglia aş vrea să merg ... Şi neapărat într-o ţară scandinavă!... Da, ştiu, vreau cam multe.




5. Alege o carte care are culoarea ta preferată pe copertă.






(verde închis) Iureşul Săbiilor de G.R.R.M; (combinaţia perfectă de roşu şi negru) Salem’s lot de Stephen King


 












6. Ce carte îți stârnește cele mai multe amintiri?




O mie şi una de nopţi (ediţia asta, pentru copii) Am un flashback din copilărie, când bunica mea ne citea mie şi surorii mele din ea. Adoram poveştile alea, iar când le citea ea aş fi ascultat-o toată ziua.



7. Pe ce carte ai citit-o cu cea mai mare dificultate?




Lolita. Îh... Nu mă interesează ce capodoperă sau mai ştiu eu ce e, dar pe mine m-a enervat total. Noroc că respect cărţile, fiindcă altfel chiar simţeam nevoia să dau cu ea.





8. Ce carte din lista ta de cărți pentru citit te va face să simți o satisfacție enormă după ce o termini?




Regatul spinilor şi al trandafirilor de Sarah J. Maas.Nu am cumpărat-o încă, dar e peste tot pe internet şi abia aştept să o citesc şi eu ca să nu mă mai simt atât de demodată.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu